En tripp till Ullared


Me like....

Ja det blev en sväng till Ullared idag men herregud så mycket folk, har nog aldrig varit där en sådan här hemsk dag.
Folk knuffades, körde på med sina vagnar och det var helt kaos i gångarna. Vi handlade det vi var ute efter och sedan åkte vi hem lite lagom irriterade ;)
Personalen sa att lördagar är värst och att man ska undvika att åka då, som sagt det märkte vi!!
Jag köpte lite smått och gott och en jättesnygg lampa som jag ska visa en annan dag. Skulle fota mer på plats men var så irriterad så det blev inga bilder haha!!

Hoppas ni har en mysig lördag
Kraaam

Update: Skulle plocka upp min lilla elljusstake och upptäckte att den var svart och jag skulle ha en vit :(
Emma sa:

Åh vilken fin design du slagit till med! : - )



Ullardesshopping är alltid roligt! Men nu är de nog som du skriver mycket folk typ varje dag ; - ) Vi ska försöka komma iväg en kväll jag & min mamma. Hoppas på lite lugnare då ; - )



Synd med din ljusstake! Spraya den?



KRAAMIS

2011-10-16 @ 15:32:08 | http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0