En mysig liten resa


Brahehus....

Ja då var jag åter hemma i Skåneland och jag har haft många mysiga dagar med mina nära och kära ♥
Här vid Brahehus brukar jag stanna och ta en bensträckare, tycker här är så fint med utsikten över Vättern.


Höstpromenader....

Det blev en del promenader runt staden och dessa bilder är när vi var och tittade på mormors grav.
Lilla Lycka gillade att springa i löven och jag måste säga att hösten är mer på gång här i Norrköping om man jämför med Höganäs. Vet inte om det är bra eller dåligt för visst är hösten härlig dessa dagar då solen skiner och luften är sådär hög och kylig ;)


Fikamys....

En hel del fika har vi också hunnit med och jag har syndat en hel del kan jag säga men det har även varit lite nyttigare saker som åkt i magen som jag ej kunnat fotografera. Har varit slarvig med att ha med mig kameran och när jag väl tog med den så tog batterierna slut :(


Mysigt ställe...

Vi har också besökt några nya butiker för mig som ligger ute på landet och denna butik på Thorstorps gård mellan Söderköping och Östra Ryd föll mig verkligen i smaken, sååå mycket fint och jag fick verkligen hålla i plånboken för att inte handla ihjäl mig ;)


Lantlig charm....

Vi besökte även denna butik "Lantliga Ting" som ligger i Östra Husby. Tänk om man kunde ha en sådan här butik och ett litet mysigt café, ja det är en dröm som jag hoppas kunna bli verklighet en dag innan jag är för gammal ;)
Tack alla som jag varit tillsammans dessa dagar och tack sonen för att jag fått stöka till hos dig ett par dagar, jag hoppas vi se snart igen och ni är alla välkomna ner hit till Skåneland också ♥

Resan hem gick bra och jag var inte alls så trött som jag brukar och jag var tvungen att ta svängen förbi mannens jobb och pussa på honom lite innan jag fortsatte hem till lägenheten.
Packade in och gick en promenad med Lycka och nu ska jag läsa ifatt alla bloggar ♥

Hoppas ni haft en trevlig helg
Kram Kram
Mamma till William och Wilma sa:

God kväll snäckan..Tackar för grattis hälsningen till min dotter..Fina bilder som vanligen.kram

2011-10-09 @ 20:54:19 | http://blondis81.blogg.se/
millamagi sa:

Mysiga bilder, förstår att där fanns att shoppa... ha en båästa dag, Millan

2011-10-10 @ 07:12:59 | http://millamagi.wordpress.com
emily sa:

åh de där butikerna hade jag gått nuts i! du ser ut att ha haft en mysig helg i skåne :)

ha en fin dag!

2011-10-10 @ 12:33:41 | http://emslo.blogg.se/
Anonym sa:

Det finns så mycket snyggt och butiker i boningshus vi har ett några mil från mig , men priserna är ju inte så vänliga ärligt talat förstår jag inte hur alla kan gå runt,även blomsteraffärerna har ju mycket inredning också i sina butiker,samtidigt handlar ju många mer second hand nu. Vissa saker får man helt enkelt titta på och samtidigt kan man ju inte handla allt för då blir det ju överbelamrat hemma och svårstädat. Man njuta kan man gör och man får alltid insperation när man kommer hem efter en liten utsvävning.

2011-10-11 @ 15:32:45 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0