Buzzador och Allas


Trevlig tidning...

Jag buzzar Allas nu ett par veckor och har provat några nummer, tidningen innehåller goda recept, stickmönster och framför allt riktigt många kryss som min man gillar :)


Jättefin....

I förra veckans nummer fanns denna fina axelvärmare med mönster och jag blev så förtjust i att sticka den. Det var många år sedan men denna skulle vara lätt och med stickor nummer tolv ska det väl gå fort :)


Jättefint garn....

Jag var snabb att beställa detta garn som kom idag i brevlådan och det riktigt kliar i fingrarna att få börja.
När jag var i stickaffären och köpte stickor hittade jag ytterligare ett jättefint garn, fingergarn som man stickar en jättefin halsduk med fingrarna. Det får bli nästa projekt, först måste jag få färdigt denna ♥

Igår kom ytterligare en ny Allas som får bli kvällens lektyr innan man ska sova. Det är riktigt roligt att vara med i Buzzador och få prova lite olika saker :)

Hoppas ni har en fin torsdag
Kramen
millamagi sa:

Tack för tanken. Fin sjal - den vill jag också sticka!!! Stickor tolv låter betydligt roligare än 4 som jag håller på me'... Vilket nummer var de' på tidningen? Ha en bästa helg! Kram

2011-10-28 @ 09:26:10 | http://millamagi.wordpress.com

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0