Vita kryssantemum


Vita och fina....

Butikerna är nu fyllda med blommor och gravdekorationer som ska läggas på kyrkogårdarna till helgen då det är Alla Helgons Dag.
Jag tänkte direkt på min lilla mormor och hennes grav och ville så gärna sätta en bukett vita kryssentemum där men jag har ju en bit att åka för det så jag köpte en bukett att ha hemma på bordet istället. Där kan jag nu tända ett ljus och tänka på henne ♥
Visst är vita kryssentemum fina och de håller ju så länge, me like. 

Idag slutade jag redan klockan ett och hundarna och jag har varit ute på en långpromenad och nu hamnade jag här framför datorn, är faktiskt ganska trött då jag har en pigg hund vaken om nätterna. Säger ju att detta är värre än att ha bebis ;)

Två dagar kvar....sedan helg igen :)
Kramen
Susanne P sa:

Vita blommor är alltid så fina och rena.

Kram

2011-11-02 @ 16:20:19 | http://www.susannep.blogspot.com

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0