Vintern är här!



Söta ting....

Vintern har flyttat in här på bloggen, min älskde son hjälpte mig med en ny header då sidan som min förra låg på hade
lagts ner. Passade även på att ta en bild som jag fotade förra året så nu har bloggen fått sin vinterdesign.

Dessa små söta ting på bilden fotade jag igår när vi var i en mysig butik här utanför Höganäs, så mycket fint så att man blir helt tossig ;)

Denna söndag har sprungit iväg som vanligt men jag har i alla fall fått några fönster tvättade och det var inte en dag för tidigt ska ni veta, törs jag säga att jag tvättade dom sist till advent förra året. Jag förstår om ni undrar om jag är helt galen men så är det och nu ser jag ut igen ;)

Hoppas allt är bra med er
Kramen
Bella sa:

Så fin din nya header blev!! Perfekt med en son som kan hjälpa till :)



Skönt att fått putsat fönster, inte den roligaste söndagssysselsättnigen, men gott när det är klart!



Hoppas du får en mysig avslutning på söndagen



Kramar Bella

2011-11-20 @ 20:14:39 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Pia sa:

Vilken fin blogg du har!

2011-11-20 @ 21:13:35 | http://piacharlotta.blogg.se/
cecce sa:

Pst...har inte putsat mina fönster sedan jag flyttade in här i september i fjol. Hm...!:-)



Kramar!!

2011-11-21 @ 00:09:26 | http://ceccesblogg.blogg.se/
Eva sa:

Hej är det någon Ruttjänst jag skulle kunna köpa så här direkt är det fönsterputsning. Jag drar mig i det längsta, blir helt förstöd i kroppen efter,så man får ta ett fönster efter hand som tur är tar maken dom emellan åt. Man skulle ha putsningsfria fönster.

Det finns så mycket snyggt och välstaylade butiker. Jag känner att man får bromsa sig,man har ju redan femtioelva saker hemma.Sen ofta när man köper vissa saker som sett så fint ut i den staylade butiken gör det sig inte lika bra hemma. Sen har ju även matbutiker i dag inredningssortimment. Jag bromsa mig faktiskt igår,Jag har köpt några ny fina julsaker dels på en konkursutfsg(min favoritbutik här gick i konkurs) och för någon vecka sen. Men nu skall jag dyka ner i mina jullådor innan jag köper något mer nytt har jag lovat mig själv.Iband undra om man handlar för köpandet skull. Så jag kom hem med värmljus och blockljus från det blågula varuhuset och fixade en julklapp till kära barnes farmor som säkert tycker det är roligt att få lite nytt på ålderns höst,så det blev lite nya glas och tuffa tallrikar,skål ,lyktor,servetter från blågula varuhuset.Trots att hon närmar sig 80år lite skrutig i kroppen är hon ändå modern så jag är övertygad att hon kommer att bli glad. Sen fick jag ett SMS från Kappahl 50% på valfri damplagg, direkt hittar jag en skön fin (svart spets) klänning,jag bara köpte den prova inte,den var jättebra blev bara 199kr den kommer hänga med på julens roligheter och invigas på lördag.Hittar man bra grejer på Kappahl får man ju 5% bonus. Sonen(22år) hittade fina långärmade toppar.Det blev en bra dag trött och även om jag fingra och på väg att köpa visa prylar är det inget jag känner att jag ångrar i dag. Mycket när man kommer in i en butik spelar nog på känsla och då vill man köpa för stunden eller vad tror du. Hoppas du känner dig i bättre form. Du är duktig på att ta fina bilder.



2011-11-21 @ 14:44:25 |
Cilla sa:

Ojdå,var det så längesedan du putsade. Jag putsade nog mina i våras.



Riktigt fint har du gjort på bloggen.=)

Kram



2011-11-21 @ 21:36:47 | http://cillapilla.devote.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0