Ny arbetsvecka!


Fina...

Ny arbetsvecka och jag ligger fortfarande hemma här i sängen, sover och sover men ändå ingen förbättring!!
Förstår om ni tröttnat på att titta in här men då jag också har detta som en dagbok vill jag även skriva om hur jag mår ;)

Oj vilken storm vi hade här i Höganäs igår, riktigt läskigt då vi flertalet gånger kände att kommer taket på huset hålla!!
När jag gick ut med hundarna en snabbis för vad ska man göra möttes jag av en glasskiva som lyft från sitt bord och svischat rakt in i staketet och sprängts i tusentals bitar och vad hade hänt om inte staketet varit där?? Tänk och fått den rakt på sig, hemska tanke :(
I dag skiner i alla fall solen och lite av blåsten är kvar, mina fönster som jag putsade förra helgen är helt mjölkvita och man ser knappt ut :(
Nu får vi se när jag kan putsa dom igen, lär nog dröja är jag rädd för eller om det finns någon snäll människa som gör det åt mig kanske ;)

Hoppas ni har en bra start på veckan
Kram Kram

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0