Ljusslinga


Söt....

Denna söta ljusslinga som drivs med batterier och har sugproppar så att man kan fästa den på en spegel som jag gjort här finns att köpa på IKEA för 39 kronor och den heter STRÅLA.
Man kan inte få för mycket av ljuskällor i hemmet tycker jag och just nu vet jag inte hur jag ska stå ut denna långa mörka tid som vi har framför oss.....

I morgon är det fredag igen och här väntas det Norrköpingsbesök, ska bli jättekul ♥
Kanske att man skulle sätta igång med städningen då ;)

Kramisar
Carolines hemligheter sa:

Jättesöt, mysigt med mycket belysning och ljus nu när det är så mörkt :-)



En fråga: har du haft problem med blogg.se idag att du inte kan lägga upp bilder? Du har ju iof fått in bilder här så det kanske är en dum fråga ;-)



KRAMKRAM

2011-11-10 @ 21:39:07 | http://jagsaracaroline.blogg.se/
Bella sa:

Mysigt med belysning i alla dess former nu när det är så mörkt ute på kvällarna, gillar ljusslingan skarpt!



Hoppas du får en riktigt bra helg med trevligt besök!



Kramar Bella

2011-11-10 @ 22:15:50 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Eva sa:

Jag stod och fingrade på om jag skulle köpa den slingan man kunde ha till granen ser ut som snöflingor, fina tycker jag.

2011-11-12 @ 13:09:57 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0