Kurerar mig!


Te och värmande ljus...

Sitter här framför datorn och fryser så att jag skakar trots att jag har plyschdress och fleecemorgonrock på mig, halsen och kroppen värker och till och med den eländiga febern har kommit. Blir så trött på detta för jag har inte tid att bli sjuk, jag har redan två sjuka på jobbet :(
Dricker te, äter glass och även en panodil har nyss intagits. Hoppas jag nu sover bort detta under natten, snälla snälla ♥
Nu har jag fått gnälla av mig och jag hoppas ni inte misstycker ;)

Önskar er alla en fin kväll
Kram Kram
Annas inspiration sa:

Håller tummarna för att du mår bättre snart!



Många kramar

2011-11-22 @ 19:58:02 |
millamagi sa:

Krya på dig vännen, ta en extra filt, en kopp te och sätt på en bra film - kanske inte hjälper men det blir mysigare. Kram Milla

2011-11-23 @ 08:07:54 | http://millamagi.wordpress.com
Tommy sa:

Sv: Tack så jätte mycket..

2011-11-23 @ 10:02:46 | http://tommytott.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0