Jag är vinnare!


Min söta julros...

Började min morgon med att läsa mina favoritbloggar och jag hann bara in till min första Anna så överraskades jag med att mitt namn stod där. Jag har vunnit 1000 kronor hos underbara Creative Lounge :)
Vilken julklapp och perfekt att få en sådan trevlig present efter att jag nu varit sjuk i över en vecka.
Tack Anna och Creative Lounge!!!

Annars måste jag säga att det känns som det vänder nu, tabletterna jag fick igår verkar göra susen för min onda hals och snart kan jag nog var igång på jobbet igen. Vill inte stressa tillbaka för fort då jag är rädd för följdsjukdomar, läkaren sjukskrev mig veckan ut och jag får nog lyssna på henne fast att jag vet att det är lite körigt på jobbet.

Tog ett litet foto på min julros som jag har i en kruka utanför entrén, visst är väl det en underbar blomma ♥
Ha nu en härlig dag
Kramisar
Lena S sa:

Grattis till vinsten, va kul.

Jag har också en julros på uteplatsen, dom är så fina :-)

Hoppas du blir frisk snart, men det är nog bra att skynda långsamt.



Kramis

2011-11-30 @ 20:44:34 | http://nelasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0