Fint med ljusbricka


Söt bricka...

Har samlat en hel del massa fint på denna bricka som jag hittade i en butilk för länge sedan, älskar när alla ljusen är tända på den ♥
Eldar en hel del ljus just nu och kanske att jag är extra frusen nu när jag inte mår så bra, har förresten varit hos läkaren idag igen. Jag har varit sjukskriven i en vecka och måste nu har sjukintyg från en läkare och denna tog nya prover och jag fick med mig kortisontabletter som skulle läka min onda hals, tack för det :)
Proverna visar att det är ett virus och då biter inte pencillin, får hoppas att nu dessa gör det.
Läkaren tyckte även att ett strumaprov skulle göras då hon tyckte jag hade en tjock hals, jag sa att hela jag är tjock men hon bara skrattade, får svar på det provet i morgon.

Nu ska jag försöka att sova ett tag, tar hårt på krafterna att gå till läkaren ;)
Kraaaaam
martina sa:

sv; åh, stackare! du får krya på dig :)

2011-11-29 @ 17:42:54 | http://martinaolsson.myshowroom.se
Pia sa:

Lilla gumman;

krya på dig;)

kramen

2011-11-29 @ 18:25:40 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0