De första hyacinterna


Fina...

Nu har de första hyacinterna fått flytta i hos oss, kunde liksom inte hålla mig och jag hoppas dessa blommar för fullt tills nästa söndag då vi har första advent
Jag älskar ju vita blommor och julen kommer även att vara vit härhemma i år, kan inte riktigt med det röda och visst är det lustigt för förr i tiden ville jag ha allt i julrött ;)

Ska sätta igång med lite städning idag och några fönster skulle vara bra om jag tog så att jag kan sätta upp mina stjärnor kanske redan på fredag, brukar ju göra det på fredagar och varför rucka på traditioner ;)

Hoppas även att någon kan hjälpa till och finna denna Train Case väska till min vän i inlägget under ♥

Önskar er alla en fin dag
Kramen

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0