Syrenerna är på gång!


Underbart...

Så vackert det är ute nu, jag är så glad att jag fått lära mig detta med mindfullness. Det är så underbart att kunna njuta av allt det vackra som finns runt om oss och ta vara på livet för stunden och inte köra på som en ångvält och ligga före med allt planerande flera veckor och månader som jag gjort tidigare i mitt liv.
Jag önskar att ni alla kunde få uppleva detta, det är inte så lätt men det går om man vill och jag köpte min kamera och började fotografera för att stanna upp och njuta.

På min morgonpromenad i strålande solsken sprang jag på min älsklingsblomma, syrenerna är verkligen på gång ♥
Värmen är tillbaka men havet bjuder på något kraftiga vindar denna lördag.

Nu ska jag baka matmuffins med tomater, fetaost och salami. Titta gärna in senare så hoppas jag ni ska få se en bild och ett recept :)

Ha en underbar dag och många kramar

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0