Mors dag


Grattis alla mammor ♥

Idag säger vi grattis till alla mammor i landet och speciellt till lilla mamsen i Norrköping ♥
Med detta lilla hjärta tänker jag även på min lilla mormor, ett hjärta som hon haft sedan länge hos sig och som nu finns hos mig ♥
Faktiskt att solen är fram här hos oss idag och ingen är gladare än jag, började dagen med en rask promenad med mina nya walkingskor :) Det fick bli min egen morsdagspresent, annars är det dåligt med presenter idag ;)

Nu blir det lite jobb innan jag ska göra lite fint här hemma med lite nytt som inhandlades på IKEA igår.

Ha en härlig dag och många kramar
Annas inspiration sa:

Grattis på Mors dag :-)

Känns stort att själv vara mamma!



I dag har jag bakat mjölkchokladkakan som du har ett recept på i bloggen, undrar om jag får lov att att använda receptet & länka dig?



Ha en bra dag

kramar Anna

2011-05-29 @ 14:17:58 | http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0