Härlig dag med vän


Mysig dag....

I morse tog jag bilen söder ut för några timmar med Cecce, vi har fikat, pratat, promenerat och bara haft det bra ♥
Hon hade även bakat muffins med ett nytt nyttigare socker för min skull, jag som alltid vill gå ner i vikt men aldrig lyckas ;) De var inte så dumma och skulle säkert duga om jag tar tag i detta med att sluta med allt socker då jag med säkerhet vet att jag är sockerberoende!!!!
Dock blev det glass i stora lass efter en smaskig kycklingsallad på fina balkongen, ni ser vilken karaktär jag har ;)
Jag har i alla fall haft en supermysig dag men en underbar vän och i morgon är det en ny vecka att ta tag i, just nu vill jag gärna ha helg ett par dagar till......

Snart är det läggdags så jag säger härmed godnatt och sov gott ♥♥♥
Kram Kram


Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0