Godis i tre våningar


Visst är den fin....

Denna fina skål i tre våningar hittade jag på bloggen Akleja så när jag var i Söderköping förra helgen passade jag på att besöka butiken och som tur var fanns skålen kvar :)

Här i Skåneland har vi så varmt idag, sitter nu efter en promenad och flämtar i soffan ;)
Hoppas hela helgen blir så här och det skulle det visst.

Önskar er en mysig kväll
Kramen
Carolines hemligheter sa:

Vad skönt att ni har det så varmt hos er, skicka hit värmen också är du snäll ;-)



Hoppas att du har en mysig kväll med den nya, fina godisskålen och familjen!



KRAMAR

2011-05-06 @ 20:43:23 | http://jagsaracaroline.blogg.se/
Anna - Starwoman sa:

Säger som Caroline ovan! Släng hit lite värme hit upp, snålblåser och har sig dock skiner solen alldeles underbar, men värmen saknas!



Tack för din snälla kommentar. Jag känner mig så tråkig och glåmig i dessa dagar så det var väldans snällt skrivit :-)



Hoppas du, maken och sötaste lilla hunden får en mysig helg!



Kraamar



Ps godisskålen var riktigt söt, perfekt att man kan vara tre som har godiset i den men man slipper blanda om man inte vill :-)



Ann-Louise sa:

Gott gott och fin skål! Sååå skönt med helg igen och jag hoppas vi får varmare här med!! Nu fryser man och får skrapa bil på morgonen...



Kram

2011-05-06 @ 22:51:13 | http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0