Fredag!!


Älsklingsblomma....

Denna fredag känns så efterlängtad även att veckan gått otroligt fort så är det så skönt när denna dag kommer, känner nästan pirr i kroppen och kände mig så lycklig och pigg nyss när jag var ute med Lycka ;)
Hoppas inte helgen går riktigt lika fort....♥

Nu är det dags att åka.
Önskar er en skön dag och många kramar

Ps Ingen har väl undgått att det blommar för fullt på min blogg just nu, tråkigt kanske men jag blir så glad av dessa bilder :)
Cia sa:

Inte alls tråkigt med många blombilder, blir också glad av det :-). Kram

2011-05-13 @ 08:00:39 |
catta sa:

älskar blommor, det är balsam för själen.

Kram

2011-05-13 @ 13:24:19 |
Mamma till William & bebis i magen sa:

God eftermiddag..Trivs du i din eller er lägenhet`? Vi har varit o tittat på sån och tyckte den var lita liten så vi hoppade men kan inte släppa den så vi ska åka o titta på söndag igen..o mäta o ha oss..Vilken storlek är er på? Den vi tittar på är 82 tror ajg det är...Synd att den inte är på marken för trädgården är så mysig men den är för alla..balkongen är så mysig..

Så vi får se,,ska mäta o tänka lita till på det...

måste sälja denna med man bor i..Så perfekt att man har hyran + elen o kan tvätta hur mycket man vill i samma pris..är det så hos er med? kram kram

2011-05-13 @ 14:37:03 | http://blondis81.blogg.se/
Alexandra sa:

Tycker du visar upp så underbara bilder på din blogg! Man blir så glad =)



Ha en toppen fredag!



sv: Då ska jag försöka se om jag hittar en likadan kattlåda, den verkar ju vara toppen



Kramen

2011-05-13 @ 17:30:46 | http://alexeys.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0