En mysig dag med fika och mycket sol


En underbar plats....

Lycka och jag tog bilen in till Helsingborg för fika med en vän. Vi valde Expresso house vid Norra hamnen, herregud vad där är vackert och jag skulle gärna bo där. Vi kollade för ett tag sedan vad en lägenhet kostar där och fann att en trea på lite över hundra kvadrat kostar ca 17 000 i månaden, lite dyrt kanske ;)
Vi hade i alla fall några mysiga timmar och mycket prat och lilla Lycka skötte sig som vanligt exemplariskt :)
Vi tog även en sväng upp på stan och besökte några av mina favoritbutiker men inget shoppande idag inte ;) 
Efter ca fyra timmar åkte vi hem var och en till sig och jag spenderade sedan någon timme på balkongen och såg att min lilla näsa nu såg ut som ett stoppljus haha!!
Tack vännen för en mysig fikastund ♥

Här råder nu en lugn kväll då jag vaknade för ett tag sedan efter att ha sovit en stund och herregud vad jag har sovit tungt dessutom, känner mig helt väck i huvudet ;)

Kram alla fina
Carolines hemligheter sa:

Vilka underbart somriga bilder och lilla Lycka är ju söt så att det räcker och blir över :-)



Hoppas att du har en skön kväll, hemma hos oss är det thriller på TV, ostbricka samt rooibosthé som gäller! Mysigt :-D



KRAMAR

2011-05-21 @ 22:22:32 | http://jagsaracaroline.blogg.se/
Mia...Mamma till Lexie sa:

17.000:- i månaden är väl inte så farligt??? :) Jo.. det är massor med pengar man ju faktiskt kan ha roligare för!



kram

2011-05-21 @ 22:27:50 | http://miapiafias.blogg.se/
Remysine sa:

I found your blog on google. I think your blog is the best :)

2011-10-04 @ 15:14:27 | http://remysine.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0