Vårtecken!


Små kissekatter....

Det blev en härlig promenad i detta underbara väder, dock ganska kallt och blåsigt när vi hade motvind men när vinden kom i ryggen hur varmt och skönt som helt :)
Kanske våren äntligen är på gång!!
Hade kameran med mig men när jag väl skulle fota hade batteriet tagit slut men jag plockade några kvistar av dessa kissekatter som jag bara älskar och kunde ta ett kort här hemma, visst är dom söta :)

Mitt lilla prat om en liten hund var mest bara prat då jag är för bekväm för det, sonen har predikat för mig hur jobbig en sådan liten hund kan vara och då jag jobbar heltid skulle det inte fungera.
Här har nu ätits kycklingwok och snart blir det andra chansen på tv.

Må så gott
Kramen

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0