Nya Hembakat


Underbara recept....

Förra veckan kom ytterligare ett nummer av denna fantastiska tidning, så mycket goda recept att jag bara vill baka och åter baka :)
Hoppas att jag snart kan visa er ett smarrigt recept här på bloggen.
Kramisar
cecce sa:

Ha ha..jo..jag bakar! Härligt, mustigt valnötsbröd har nyss kommit ut ur ugnen och avnjuts med rikligt med smör:-)

Ska strax gå en rask promenad innan sängen väntar.

Ärligt talat...jag har varit trött idag. Å snorig:-)

Ja,ja...åker fortfarande tunnelbana i drömmarna.

Kul var det!!



Njut du i soffan:-) Hälsa familjen!



Kramar

2011-03-28 @ 21:04:34 | http://ceccesblogg.blogg.se/
Bella sa:

Vilken härlig bakinspiration den där tidnignen ser ut att innehålla!



Vilken toppenhelg det ser ut som ni haft i Stockholm, trevliga bloggträffar och tid i huvudstaden för allt som hör till ett besök där. Ävem om man är trött efteråt så kan man leva på den positiva energin det ger länge efter åt :)



Kramar Bella

2011-03-28 @ 21:50:42 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Anna - Starwoman sa:

Härlig tidning, den har jag aldrig sett tidigare!



Sov sött!



Kram


Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0