Lugn och skön fredagskväll


Rogivande....

Alltid så skönt när fredagen är här, ikväll blir det helstekt fläskfile, couscous, fetaostsallad och aioli som sonen beställt och sedan blir det att mysa framför tv:n till Let`s Dance.
Idag efter jobbet gick jag hem med ett leende på läpparna, herregud vad jag trivs och tycker detta jobb är roligt och utvecklande :)

Vi har inget planerat till helgen mer än att vi ska sätta upp lampor över skåpen i köket, fick ett jättebra tips när vi gick på IKEA förra helgen, herregud vad jag gillar detta varuhus :))

Nu måste jag tempa fläskfileén i ugnen....
Ha en mysig kväll och många kramar
Marie sa:

Vad roligt att du trivs på jobbet, det betyder ju så mycket för ens välbefinnande.

Vad gott ni ska äta i kväll, här blev det bara lite rester då mannen jobbar ikväll och jag är ensam. kram!

2011-03-04 @ 19:30:07 | http://sjovreten.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0