Ljuvliga Mateus


Sååå fint....

Jag gillar verkligen detta porslin och skulle gärna fylla mina skåp med det men det är inte så billigt tyvärr :(
Något fat kommer säkert flytta in hos mig så småningom ;)

Nu är tågbiljetterna bokade och om två veckor åker Cecce och jag till Stockholm för shopping och mys, vi hoppas även få träffa några av våra bloggvänner där. Vi kommer att bo där ett par dagar så vi ska nog hinna med en hel del och det ska bli sååå kul :))

Snart är det sovdags för mig
God natt alla fina
Emma sa:

Matteus har en himla massa snyggt! Hade mer än gärna också fyllt mina skåp med detta porslin! Har några tallrikar men jag tackar ju inte nej till fler ; - )



Åh så mysigt ni kommer att ha de i huvudstaden! Ska ni träffa mysiga Ann-Louise kanske? Hur kul som helst ju! : - )



Sussa sött nu & Kram på dig

2011-03-09 @ 23:03:26 | http://jemsi.blogg.se/
Linda - Harmony Home sa:

Visst är det snyggt!



Vad kul att åka på en tripp till Stockholm! Och kul att träffa några bloggvänner:)



Kram på dig

2011-03-10 @ 19:58:05 | http://harmonyhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0