Jakten på våren


Det blommar....

Jakten på våren fortsätter här i Skåneland och dessa små blommor sprang jag på i morse. Dock har det inte varit någon vårvärme utan istället blåst, hagel, snö och regn :(

Det känns riktigt skönt med fredag och jag ser fram emot en sovmorgon i morgon lördag men troligtvis vaknar jag tidigt och kan inte sova!!
Jag passar på att blogga medans jag väntar på utröstningen i Let`s Dance och sedan ska jag sova, sova ,sova ;)

Kram och sov gott
Ann-Louise sa:

Åh vad fin bild och hoppfull!! Det gula bryter av fint!

Ha en trevlig helg. Hoppas solen skiner hos er med!



Kram

2011-03-12 @ 12:17:49 | http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0