Jakten på våren fortsätter


Söt...

Oj vilken vårdag vi haft, varm sköna vindar och det luktar vår :)
Snödropparna blommar för fullt och jag var tvungen att ta med några hem då jag inte hade med någon kamera idag.
Vinterjackan har bytts ut mot en ny vårjacka och idag har jag äntligen hittat en jeansjacka, me like :)
Kanske även stövlarna kan bytas ut mot mina Convese!!!
Hoppas verkligen att det blir vår nu, vill inte ha mer kyla och snö....
Sitter här och drömmer om en lite tripp till Paris, jag får inte med mig mannen så kanske finns det någon annan som har lust att möta våren i Frankrike tillsammans med mig :)

Hoppas ni alla haft en bra start på veckan
Kramen
cecce sa:

Vilka fina snödroppar! Det finns hopp om vår! Helt klart.

Att möta våren i Paris är helt klart en dröm. Vi får väl se...:-)

Men du...det är väl inte denna helgen vi åker till Stockholm?? Sista helgen i mars är det väl?? Eller????



Kramar

2011-03-14 @ 22:57:22 | http://ceccesblogg.blogg.se/
Annas inspiration sa:

Åh har du hittat snödroppar,

ger hopp om vår.

Men jag tycker att luften känns vårig nu :-)



Kramar i massor

2011-03-15 @ 20:05:14 | http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0