Ett litet litet vårtecken


Pärlhyacinter....

Idag har det varit så där ljust och härligt ute och man har nästan kännt våren i luften på något sätt :)

Idag slutade jag redan klockan 13 och jag kunde faktiskt gå hem i rätt tid idag, riktigt skönt.
Vi har haft det lite rörigt då det är sjukdomar och semestrar och ont om vikarier men vi jobbar så gott vi kan och lyckas med bra resultat trots allt :)

Snart blir det Sveriges mästerkockar på tv och sedan håller jag på och kokar en köttgryta på spisen, vi gjorde en så god gryta på jobbet med bland annat grytbitar, äppeljuice, ingefära, curry, vitlök och rotfrukter. Vi får se om jag lyckas även här hemma!!!
Jag brukar ju inte laga så mycket mat i veckorna men nu har ju sonen flyttat hem ett tag och då måste ju lilla mamma stå för servicen ;)

Hoppas ni har en mysig lillördag
Kramen
cecce sa:

va? har ni haft fint väder i dag?? Här är det bara grått och tråkigt:

Men jag har tillförsikt. Snart...mycket snart, kommer solen:-)

Då åker vi till Stockholm! Eller hur?:-)



Kramar

2011-03-02 @ 20:45:22 | http://ceccesblogg.blogg.se/
Carolines hemligheter sa:

Åh, vad gott det låter!!! Du kan väl lägga ut receptet på bloggen sedan, snäääääälla ;-)



KRAMAR

2011-03-02 @ 23:16:43 | http://jagsaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0