Svartvitt


Gillas ♥

Sitter som vanligt här framför datorn och har just avslutat ett telefonsamtal med min goa vän Åsa i Norrköping...Åhhh vad jag saknar dig vännen ♥♥

Idag var jag åter på mitt vanliga arbete igen, skönt men detta nya kostdatasystem gör mig gråhårig!!! Kan säkert bli jättebra när alla lärt sig hur det fungerar men nu känns det bara som kaos ;)

Vet inte vad som hände med bilden som helt plötsligt blev svartvit men jag gillar den ändå ;)

Vädret är nu så härligt och jag ser verkligen fram emot morgonagens fredag, ledig två dagar och jag hoppas på soligt väder. Mannen ska visst in till Helsingborg för Beach Handboll och det får vara för min del :)
Linda - Harmony Home sa:

Jättefina bilder, svartvitt är snyggt:)



Hoppas du får härliga lediga dagar och njuter tillfullo:)



Kram på dig

2011-06-02 @ 22:06:24 | http://harmonyhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0