Söt lykta från IKEA


Vitt och svart...

Köpte denna fina vita lykta på IKEA för några veckor sedan för endast 39 kronor, jag var bara tvungen ;)
Vi har haft en varm och solig dag här i Höganäs men lagom till hemgång mulnade det på och började blåsa, ganska skönt att få svalka kroppen ;)
Jag tog en långpromenad, åt lite sallad och somnade i hela två timmar, oj vad det var skönt ♥
I morgon är det redan fredag och då hoppas jag att helgen blir solig och fin för jag vill också sola min kropp lite, måste ju bli solbränd till det stundande bröllopet i augusti.
Vet inte om det blir någon Greklandresa i sommar, törs man det nu när de srejkar till och från eller vad tror ni??

Kram alla fina
Marie sa:

Söt lykta! Känner att jag vill åka till IKEA snart, längesen jag var där.

Vad roligt att få gå på bröllop..det händer ju inte varje dag precis, och hoppas på soligt väder i helgen så du kan bättra på brännan och jag få bra "semesterväder". Kramar

2011-06-30 @ 19:28:34 | http://sjovreten.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0