Sommarmånaden är här!!


Jättevallmo....

Tänk att det redan är första juni idag, sommaren är här och semestern närmar sig i alla fall något ;)
Solen fortsätter att lysa här i Skåneland och mina vänner skryter nu med att dom ska vara lediga i hela fem dagar, jag vill också vara ledig men här är det jobb torsdag, fredag och måndag!!!
Önskar att jag som jobbar raka veckor kunde vara ledig helgdagarna som infaller på dessa vardagar, skulle vara perfekt då mannen alltid är ledig och vi skulle kunna åka hem lite oftare.

När jag kom hem idag tog jag med mig Lycka och kameran på en promenad och fotade lite fina blomster, dessa jättevallmo är såååå otroligt vackra :)

Hoppas ni har en mysig kväll
Kraaaaaaaaaam

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0