Rosa saker


Sött...

Jag har blivit helt besatt i rosa saker denna sommar och idag sprang jag på dessa söta burkar på City Gross för en billig penning, frågan är bara vart jag ska ha allt ;)
Vad hör midsommar till om inte blåklint, visst är det somrigt och fint.

Idag har vi haft soligt och fint men nu ikväll kom regnet igen :(
Vi har nu packat det mesta och i morgon efter jobbet drar vi norrut för att fira midsommar med son, familj och vänner :)

Kram och sov gott
Anna -Starwoman sa:

Plockade blåklint idag här utanför i en slänt, håller med om att det verkligen är Midsommar med just dem i en bukett!



Söta burkar förövrigt!



Sov gott!



Kram/Anna

2011-06-23 @ 00:17:57 |
Anonym sa:

Plockade blåklint idag här utanför i en slänt, håller med om att det verkligen är Midsommar med just dem i en bukett!



Söta burkar förövrigt!



Sov gott!



Kram/Anna

2011-06-23 @ 00:18:10 |
Jenny sa:

Nämen vad skoj du kommer till Norrköping :)

Själva sviker vi och far till grannkommunen "LER"

Firar midsommar Lugnt och skönt med fyrbenta vänner och släkt .

Tycker du har väldigt fina bilder...

Själv försöker jag hålla ner alla dessa kolisar det går i perioder och det är kanon ,,blir lättare ta det på Låååångtid men viljan är IGRÅ skulle det vara klart "suck" så ser det ej ut hahahahah

Jag har lite övervikt sedan 10 år sedan sista ungen ;))

Nu ska lägga dig till min blogg lista så jag hittar hit igen .

'Kram Kram och vad kul nu kan jag läsa om en Lchf käkare !

2011-06-23 @ 00:30:26 | http://tasshuset.blogspot.com/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0