Ett duggregnande Höganäs


Men vackert kan det vara....

Idag är det grått och regningt här, snart ska jag ta bussen in till Ängelholm för min sista praktikdag och i morgon är det fredag igen :)
Veckan har varit intensiv med mycket förändringar som inte riktigt fungerar så bra och herregud vad sådant tar på kroppen....man blir helt slut i huvudet ;)
Jag kan inte sticka under stolen med att jag längtar till semester men givetvis hoppas jag att jag får vara kvar på jobbet till hösten också, hoppas få besked snart.
Satt igår och kollade in resor till Kreta, planera är en resa även denna sommar då vi hade så underbart på Rhodos förra sommaren. Inga måsten som att laga mat, städa eller tvätta och det kallar jag semester ;)

Nej nu måste jag ila och hoppas ni får en skön dag
kramen
Susann Andersson sa:

Goddag! vad spännande dina inlägg verkar vara. lär definitivt läsa din blogg lite mer! =P Hoppas du har en trevlig vardag =)

2011-06-28 @ 13:30:34 | http://jade.se/reseerbjudanden

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0