En underbar dag


Konstnärligt....

Ja vilken underbar dag och kväll det blev idag, precis vad jag önskade mig ♥
Morgondagen skulle bli lika härlig men jag måste nog ta det lite lugnt med solandet då jag är riktigt röd ikväll ;)

Bjuder ikväll även på en bild som jag pysslat lite med med en ny teknik som jag lärt mig...kul!!
Även att vi har ljuvligt väder så måste jag blogga, vet att många minskar bloggandet nu men inte jag inte ;)

Sitter i skrivande stund med rinnande tårar efter ett fint inslag i "Kvällen är din"....jag gråter alltid när andra gråter ;)

Kram alla fina
Bella sa:

Vilket fin bild!! Kul att leka i Photoshop och lära sig alla finesser!



Har blivit riktigt dåligt med bloggandet för min del senaste veckorna, har uppdaterat den egna, men knappt läst några andras inlägg, men i kväll så har jag börjat läsa i kapp lite grann. Har varit ute och målat och kände att jag till slut var mättad av att vara i solen och sitter nu inne framför tv:n med laptopen i knät...



Hoppas du får en riktigt skön fortsättning på denna långhelg



Kramar Bella

2011-06-04 @ 23:06:59 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
cecce sa:

Tror jag ska boka in en phothoshop-kurs hos dig! Är det ok eller??

Ser att du mår bra. Duktiga du som äter nyttigt och Höganäs är helt ok på sommaren! Blir nog många turer för mig dit i sommar!



Kramar!

2011-06-05 @ 09:47:37 | http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0