En doft av Jasmin....


Underbar ♥

Här hemma sprider sig doften av en liten bukett jasminkvisar som jag plockade ute idag, dessa blommor doftar helt underbart :)

Här har vi en varm och kladdig onsdag, nästan så att man blir sugen på att bada och det är visst redan 19 grader i havet men jag vill gärna ha över 20 grader så jag väntar ett tag till ;)

Idag hann jag med mitt efterlängtade frissanbesök och det var riktigt skönt att sitta där och bli ompysslad.
Idag tyckte hon att jag skulle bli blond nu till sommaren och jag hängde på och känner mig mycket nöjd även att det blev en hel del rött kvar. Jag har en superfrissa som heter Tina ♥

I morgon åker jag till Ängelholms sjukhus en sista gång för att lära mig lite mera om dietmat och sedan är det fredag igen :)

Hoppas ni har en fin dag
Kramen

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0