Är det inte underbart!


Gult är fult eller...

Helt otroligt vilken sommar vi fått och jag hoppas verkligen att den håller i sig även på min semester som börjar v.30 :)
Magen är bättre och nu måste det bli slut på mitt sockerätande, måste helt enkelt hålla mig till LCHF helt och hållet för inte är det värt denna smärta som jag nu fått vid två tillfällen då jag fallit för kolhydraterna!!!

Nu väntas jobb i ett fruktansvärt varmt kök och med havet ca 200 meter från jobbet hade man gärna tagit ett dopp där mellan varven :)
Ha en skön dag så hörs vi snart igen.

Kramen
Pia sa:

inte bra att bada pa arbetstid :P

men vi kan bada for dig ocksa i medelhavet :P

pusspuss :)

2011-06-30 @ 08:19:28 |
cecce sa:

Va? Har du köpt en ny kamera?:-) Vad kul!! Ser att du fotar som bara den:-) Underbara foto. Jättefina!!!

Måste vara skönt att ha kommit igång med Lchf. Verkar som om det går riktigt bra! Får man ont i magen av att äta kolhydrater så...:-) Där är INTE jag kan jag säga. Måste skärpa mig....Har ingen inspiration bara...

Är trots semester ganska trött....

Vi måste ses snart!!!



kramar

2011-06-30 @ 08:21:34 | http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0