Trött måndag!


Vackert från Mölle....

Oj vad trött denna måndag blev, märks att det varit en intensiv helg med sena kvällar och ett fullspäckat schema men ack så trevligt vi haft ♥
Jag har en riktig träningsvärk efter klättringen vid Nimis, herregud vilken terräng :(

Här är nedräkningen inför semestern igång och nu är det åtta arbetsdagar kvar ;)

Hoppas ni har det bra i semestertider :)
Kram och sov gott
cecce sa:

Åh...vilka härliga bilder du bjuder på!! Så vackert. Mölle är så fint!!



Nu har jag varit ute och farit så det räcker för hela sommaren. Pust! Har varit hos föräldrarna ett antal gånger och varje gång tänker jag att jag ska ringa dig. Det faller alltid på att jag inte har ditt mobilnummer inlagt i mobilen och så...tja, blir det inte av. För dåligt!!

Vi måste ses snart ju!



Ser att du fortsätter ditt lchfande! I´m impressed!



Kramar

2011-07-11 @ 23:18:15 | http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0