Söta från Indiska


Kärlek....

Vet inte vad som hänt med mig då jag blivit så förtjust i rosa och blommor, kunde därför inte låta bli dessa sötingar på Indiska och att blanda olika motiv tycker jag bara är trevligt.

Här råder en lugn lördag med lite plock i lägenheten, tänk att man behöver plocka hela tiden!!
Hoppas det kan bli en semestervecka på hotell där man slipper plocka, städa, tvätta och laga mat och istället bara njuta och ha det skönt.
Tittar på resor varje dag men hittar inget bra och billigt ;)

Ha nu en skön lördag vad ni nu hittar på för skoj.
Kramen

Ps Jag har en Malm byrå med 6 lådor i ek till salu om någon är intresserad.
Emma sa:

Jättefina koppar du hittat! Måste ta mej ett kik på Indiska nästa gång jag är i stan. Glömmer ibland den affären!



Hur mår du annars? Har läst ikapp att du också äter LCHF. Jag började i veckan & försöker att följa de. : - )

O du har gått ner 5 kg!! Grattis. Duktig du är!



Hoppas allt är fint & ha nu en finfin semester!



KRAAMIS

2011-07-16 @ 11:53:19 | http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0