Söt bricka från IKEA


Sötaste....

Det har ju blivit en hel del shopping min första semestervecka och vad gör man inte regniga dagar, förstår om ni blir trötta på mig men vart tusan tog sommaren vägen??? Jag läste att det skulle bli högsommarvärme på min semester men här och en vecka framåt ser man inte mycket sol på väderkartan :( Visst är det skönt att vara ledig ändå men för mig är solstolen och stranden ett måste ett par dagar i alla fall ;)

Köpte i alla fall denna söta bricka på IKEA i veckan för en billig peng och visst är den fin ♥
Idag blir det annars att åka in till sonen och hjälpa honom med lite målning av lägenheten och kanske kan jag hjälpa honom med ytterligare något.

Ha en fin dag kära vänner
Camilla sa:

Av shopping blir man ju också glad av.

Men allvarligt...jag tycker faktiskt synd om er som har fått så lite sol.

Nog för att jag tyckte att jag hade bra väder på min semester men dom som har andra perioden fick SÅ mycket bättre. Vi har nog haft sol nu i två veckor. Och typ23 grader. Visst har vi fått en och annan regnskur men dom molnen har försvunnit på ett par minuter och så har solen tittat fram igen.

Hoppas att ni får den efterlängtade solen snart.

Kram!

2011-07-31 @ 13:46:20 | http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0