Nyskördade tomater och fin låda


Gott...

Idag plockade jag av de första mogna tomaterna på plantan som vi har på balkongen och dessa är verkligen goda ♥
Tänkte också visa denna gamla fruktlåda som jag målade vit förra helgen, tycker den blev jättefin med lite saker på här på loftet vid entrén :)

Solstolen blev det inget av då solen försvann ganska snabbt, känner mig istället rastlös och tar mig inget för här hemma. Kanske för att det varit full rulle hela veckan och nu är det helt motsats då alla åkt till Norrköping, även maken :(
Hade tänkt mig en lugn och skön dag ensam, tycker det är så skönt ibland men idag är det riktigt jobbigt ;)
Det är tur att jag har bloggen, jag är motsatsen till de flesta då jag även bloggar en massa fast jag har semester ;)

Kram alla fina

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0