Mitt hjärta blöder


Till min älskling ♥

Jag sitter här med gråten i halsen och ibland trillar även tårarna, hjälp vad det gör ont :(
Vi beslutade i förra veckan att våran perserkatt Gizmo ska få komma till himlen då han inte mår så bra men vilket hemskt beslut att ta när man har haft de älskade djuren hos sig så länge och vad har jag för rätt att bara avsluta ett liv så här. Ja tankarna går runt i huvudet men nu är det gjort och han somnade så lugnt och fint ♥
Jag hoppas att du har det bra där du är och du ska veta att jag aldrig kommer att glömma dig min älskade katt.

Måndag, en regnig dag och det känns nästan som höst och nästa vecka börjar min semester!!
Hoppas verkligen att det vänder för jag behöver en massa sol och värme innan den långa vintern kommer.
Fyra arbetsdagar kvar.......

Kram alla fina
Ann-Louise sa:

Usch vad jobbigt! Jag vet hur det är och man är sååå ledsen även om man vet att beslutet var rätt! Det är omtanke om något att inte vilja att ens djur ska plågas i onödan om de ej är helt friska.



Kämpa på, snart får du ledigt!

Kramar om <3

2011-07-18 @ 22:31:42 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Mia systeryster sa:

Lider med dig, vet hur jobbiga såna beslut är!Har själv en gammelkatt som går på lånad tid, usch, hemska tanke!

Skönt att du snart får semester!

Kram

2011-07-18 @ 22:57:44 | http://systerystersdagbok.blogg.se/
Annas inspiration sa:

Åhh känner med er!

Kramar

2011-07-21 @ 20:52:54 | http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0