Känns som Grekland!!


Druvor överallt....

Kändes nästan som att vara i utlandet när vi satt på detta café för ett tag sedan, så himla läckert med dessa vindruvor växande i hela taket.

Onsdagen har bara sprungit iväg, ja som hela veckan får man väl säga då det redan är torsdag i morgon. Två arbetsdagar kvar och sedan har jag mina efterlängtande semesterveckor, tycker ni jag är tjatig ;)
Jag vet men jag tror aldrig jag har längtat så mycket som denna gång och jag känner verkligen att jag behöver denna ledighet.
Skulle nog kunna sova bort en vecka hur lätt som helst ;)

Vi har haft en varm men solfattig dag här i Höganäs och visst kan man ana lite höst i luften, NEJ hemska tanke!!!
Mera sommar vill vi ha!!
Hoppas ni har en härlig sommar därute i landet.

Kramar från Skåneland

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0