Grönt är skönt


En mysig liten park....

Sitter här denna tidiga fredagsmorgon och kan inte sova, kanske för att jag somnade några timmar igår eftermiddag ;)
Ute känns det kyligt och det blåser en hel del, är sommaren över för denna gång??

Denna gröna lummiga park går lilla Lycka och jag gärna igenom på våra promenader, mysigt på något sätt ;)
Känns skönt att det är fredag igen, hade dock hoppats på sol och värme men man kan ju inte få allt!!!

Kramen
Josefin -Happy Days- Följ min fotoskola och vårt husbygge! sa:

såg din fråga nu om studentbilderna. Jo det stämmer att det är min granne Emilia som jag fick förfrågan av att fotografera studentbilderna på henne och en vän. :-)

2011-07-01 @ 11:25:12 | http://landhagen.blogg.se/happydays/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0