Ett sött litet hjärta


Så fint ♥

Detta hjärta fick följa med mig hem efter senaste besöket hos Plantagen, blev verkligen förtjust i det ♥

Denna torsdag har det regnat hela dagen men jag läste på löpsedeln att högsommarvärmen är på gång och det passar ju bra då det nu bara är en vecka kvar tills min semester börjar :)

Har precis tagit ut en plåt med fröbröd från ugnen, gillar verkligen detta LCHF bröd. Mannen och jag går fortfarande på denna diet och trots lite fusk har jag nu gått ner lite över fem kilo :)

Hoppas allt är bra med er och många kramar
Ann-Louise sa:

Fint!!

Duktiga Susanne! Fen kilo är massor ju.



Min Beatrice blev helt tagen i min Pippitröja :-)

....kanske vill ha en till henne med....ha ha ha hon fyller år snart så hojta till om du ska till 157 igen!



Kram

2011-07-14 @ 22:37:49 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Cilla sa:

Det är ju jättebra,duktig du är!

Hjärtat är hur sött som helst=)

Kram

2011-07-15 @ 22:20:12 | http://cillapilla.devote.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0