Cykelutflykt


Här är så vackert....

Riktigt kul att sitta i cykelkorgen...

Sugen på att bada...

Lycka badade tassarna....

Då kom äntligen solen fram ett tag, mest soldis men riktigt skönt.
Jag tog med mig Lycka på en cykeltur och hon satt så snällt i sin korg och ibland fick hon gå själv men bada var ingen hit, okej jag kan väl doppa tassarna då ;)
Blev jättesugen på ett dopp då det var så skönt i vattnet men jag gick bara i med fötterna.
Ja visst är det härligt att bo bara 5 minuter med cykel från allt detta fina :)

Kramen
Ann-Louise sa:

Ja verkligen underbart ser det ut! Förstår att det är mysigt med bara 5 minuters cykelväg till havet :-)

Klart du skulle badat, sommaren är ju så kort....augusti i morgon igen....suck.



Kram

2011-07-31 @ 18:36:30 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
S o G 11 A sa:

Spike gillar inte heller att bada, går inte ens i sanden. Maken och jag har i alla fall tagit ett dopp i Östersjön idag, riktigt skönt!!! Ta ett du i morgon. Vi drar till Öland i morgon - kommer ni dit? Ha det riktigt bra. Kram fr oss båda. Fina bilder men möblerna var väl ingen hit?!

2011-07-31 @ 20:51:37 |
Josefine, Blåeld sa:

Underbart vackert! Jag njuter faktiskt fortfarande varje dag av att ha gångavstånd till havet. Underbart, nu vill jag bara ha fint väder också så att det blir bad!



Kram!

2011-07-31 @ 22:06:00 | http://blaeld.blogg.se/
Linda - Harmony Home sa:

Den där strandpromenaden känner jag igen!:) Ni bor otroligt vackert och med närheten till havet. Bättre än så kan det nog inte bli:)



Kram /Linda

2011-07-31 @ 23:09:10 | http://harmonyhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0