Äntligen fredag


Love it ♥

Tänk vad skönt det är när fredagen äntligen är här.
Efter dagens regnande har solen äntligen hittat fram igen och jag hoppas verkligen att solen visar sig från sin bästa sida denna helg då vi får besök från Kalmar.
Håller på här och städar lite, nya fina rosor står på bordet och jag känner mig sådär löjligt glad ;)
Sonen ringde och berättade att han åker på semester till Rhodos på söndag, varför fick inte jag följa med!!

Fotade dessa fingeborgsblommor på lantstället och visste ni att man gör hjärtmedicin av denna blomma??

Jag ska snart ge mig på att baka kladdkakemuffins enligt LCHF och i morgon kanske receptet dyker upp här på bloggen :) 

Kram
Ann-Louise sa:

Japp det visste jag - Digitalis heter den!



Min Oscar är på Rhodos nu, fest hela tiden vad jag förstår, men dem har kul. Han kommer hem på söndag så din son byter av ;-)



Kram och ha en kul helg nu!!

2011-07-08 @ 22:56:42 | http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0