Tulpanens dag


Tulpaner....

Till denna helg blev det ljuslila tulpaner och idag är det visst tulpanens dag.
Mannen och jag ligger här i soffan och kollar på tv:n och just nu blev det lite bloggläsande ;)
Utanför fönstren regnar det för fullt och det smattrar rejält på fönsterblecken.
Jag tror inte kvällen blir så sen för mig, kanske kryper ner under täcket och läser i min bok tills jag säkert somnar efter några sidor ;)

Hoppas ni har det bra
Kram och godnatt
Camilla sa:

Hmm...inte fick jag några tulpaner,inte.

Och inte köpte jag några heller.

Fy på mig.

Och fy på Gubben ;)

God morgon!

2011-01-16 @ 09:09:27 | http://cammo69.blogspot.com
Annas inspiration sa:

Hej fina gos Susanne!



Hoppas allt är bra, hos oss är det fint. Lillemannen växer med räserfart och jag hänger inte med...I dag ska vi börja på babysim :-)

Tusen tack för din söta hälsning, min paus med bloggen blir visst längre än jag tänkt mig men jag tror det närmar sig comeback :-)



Ha en bra dag min fina bloggisvän

KRAAAM

2011-01-16 @ 11:20:13 | http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0