Solbrunt ansikte


Fukt och färg....

På vintern måste jag ha en fuktkräm som även ger lite färg, denna på apoteket tycker jag duger perfekt och jag ser inte lika blek ut ;)

Måste säga att det är riktigt skönt med fredag för efter denna intensiva vecka med mycket nya intryck och ett hårt arbete känner jag mig rejält trött.
Så ikväll sitter jag bänkad framför tv:n och tittar på "Let´s dance" som har premiär, me like :)
Inget annat ska jag göra så det så!!!

Ha en skön kväll vänner
Kramisar
cecce sa:

Kikar in för att önska dej en skön lördag!

Jag ska upp till föräldrarna idag för att fira kusinernas födelsedag!!

Önskar jag kunde kika in om till dej, men i vnlig ordning hinns det väl inte med:-(



Kraaam

2011-01-08 @ 07:55:52 | http://ceccesblogg.blogg.se/
Josefin -Happy Days- sa:

Använder själv den senda i höstas, jättenöjd med den o så känner man sig inte precis likblek heller. ;-)

2011-01-10 @ 08:01:52 | http://landhagen.blogg.se/happydays/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0