OXXO Design


Armband....

Klickade hem detta armband från Creative Lounges julrea och det kan nog bli snyggt i sommar då man är lite brun.
Det finns så mycket fint på denna webshop och jag skulle kunna beställa hur mycket som helst,  ikväll har jag klickat hem en större väska som jag kan ha till jobbet då jag behöver ha plats för en pärm och lite andra saker som jag fraktar fram och tillbaka varje dag. Hoppas jag blir nöjd när den  kommer och har ni tur kanske det kommer en bild framöver ;)

Nu ska jag snart sova för det dröjer inte så länge förrän klockan ringer och det är jobbdags igen :)
Kram och sov gott
cecce sa:

Gud vilket snyggt armband!!!

Vågar knappt kika in på sidan för då får jag bara lust att köpa en massa:-) Köpte ett par replayjeans i går för 1300:-. Hade lite vånda efteråt men snygga var de:-)



Hoppas det går bra på nya jobbet!!!



Kramar

2011-01-06 @ 17:28:02 | http://ceccesblogg.blogg.se/
Josefin -Happy Days- sa:

Jättesnyggt o jag håller med dig om att det kommer bli finfint till sommarbrännan. Creative Lounges har massa fint!



Ja det var lite småskämmigt nästan att åka dit i onödan o ta upp deras tid, haha. Kände sig lite fånig men det verkade ju betydligt värre än vad det var till en början, de är luriga de små innan de kan berätta själva. ;-)



Kram!

2011-01-06 @ 21:47:25 | http://landhagen.blogg.se/happydays/
Cilla sa:

Jättesnyggt!Ska kolla in den sidan=b

Kram

2011-01-08 @ 22:50:25 | http://cillapilla.devote.se

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0