Mina första tulpaner


Älskar tulpaner....

Idag gick jag inte ur sängen förrän vid ett, så skönt att bara ta dagen som den kommer ;)
Mannen och jag tog sedan en promenad i ett grått och regnigt Höganäs och där blev denna vita bukett med tulpaner även köpt. Jag skulle städa men har inte haft lust till det så det får bli en annan dag.....hoppas ingen ringer på dörren bara ;)

Satt och tittade på Hemnet och hittade en liknande lägenhet i Norrköping i samma förening som vi bodde förrut och ikväll hoppas jag på en vinst på många miljoner så att vi kan flytta hem och även klara oss då vi båda troligtvis är arbetslösa om vi flyttar tillbaka. Hoppas hoppas!!!!
Ja ni har kanske förstått att längtan hem finns där fortfarande, svårast är nog att vara ifrån sina barn :(
Ringde den lilla och han låg i sin lägenhet ensam och genomförkyld och hade jag då bott närmare kunde jag åkt dit med en varsin semla till oss. I morgon fyller den stora 22 år och vi kunde även åkt upp till honom i Stockholm.

Ha en fortsatt skön lördag
Kramen
Emma sa:

Förstår er mycket väl att ni vill bo nära era killar!

Hoppas på vinst ikväll så att ni kan casha lägenheten ; - )



Så GOTT att få ligga kvar i sängen hur länge man vill & bara ta dagen som du kommer som du säger!



Underbara tulpaner du fick köpt. Älskar dessa blommor!



KRAMAR & Mysiglördag

2011-01-08 @ 18:33:48 | http://jemsi.blogg.se/
Gunilla sa:

Hoppas det blir vinst idag då. Håller tummarna. Saknar dig vännen. Kraaam

2011-01-08 @ 19:14:12 |
Marie sa:

Åh!!! Jag förstår dig precis... inte lätt att flytta till en helt ny stad, långt bort från de "sina".

kramar!!!!

2011-01-08 @ 19:46:33 | http://sjovreten.blogg.se/
Anna - Starwoman sa:

Förstår din hemlängtat och särskilt om dina barn bor kvar i Norrköping, håller tummarna för vinst så ni kan flytta tillbaka :-)



Stor kram/Anna

Bella sa:

Första tulpanbuketten är alltid lite speciell och ett tecken på att våren är på väg :)



Måste vara så jobbigt ha hemlängtan och jag förstår dig då du har barnen och vännerna, håller tummarna för den där vinsten vännnen!!



Kramar Bella

2011-01-08 @ 21:30:15 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Ann-Louise sa:

Hjälp vilken skön säng ni måste ha ;-)



Ja du det är trist att ni har så långt till varandra numera. Du får åka och hälsa på snart igen!



KRAM

2011-01-09 @ 00:37:23 | http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0