Lördag


Från min promenad....

Här råder en lördag med lite huvudvärk, hur man nu kan få huvudvärk av några glas rött vin ;)
Vi hade i alla fall en kanontrevlig kväll men mycket skratt. Tyvärr blev det inga kort tagna, förstår inte hur jag kunde glömma det!!
Istället bjuder jag på detta som jag tog i veckan då jag hade min underbara promenad vid havet. Idag är vädret grått och mulet och det kom till och med några snöflingor för ett tag sedan och det vill vi inte ha mera av nu!!

Snart åker mannen och jag till Helsingborg för att titta på en bra luftmadrass som vi kan ha hos sonen när vi åker dit nästa vecka, finns ju många lyxigare varianter numera ;)
Om ni visst vad jag längtar hem och det ska bli så underbart att sätta sig på tåget på onsdag och veta att man snart är hemma hos familj och vänner :))
Mannen kommer i bilen på fredag och då åker jag med honom tillbaka på söndag, perfekt :)

Ha en skön dag
Kraaaaam
Ann-Louise sa:

Perfekt att du kan åka tåg upp och bil ner!



Kul att ni fick en trevlig kväll med vännerna och att ena sonen kommer hem ett tag!!



Kram

2011-01-29 @ 20:49:00 | http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0