Kort arbetsdag


Små knoppiga pärlhyacinter....

Varje onsdag slutar jag klockan 13 och det är inte fel, idag har jag uträttat några ärenden innan jag nu bänkade mig framför datorn ;)
Jag hittade krukor med vita pärlhyacinter men lökarna är så små så vi får se om dom slår ut. Höll först i de traditionella blå men sedan fick jag se dessa vita och jag älskar verkligen vita blommor :)
Fick också en så gullig rosa papperspåse att ha den i, har även lite förkärlek till fina påsar....!!

Skulle behöva ta tag i lite städning men varför är det så tråkigt, jag har aldrig lust med det när jag kommer hem!!! Får se om jag hittar lusten efter jag fått blogga lite ;)

Fridens liljor
Emma sa:

Pärlhyacinter är verkligen superfina! Verkligen ett vårtecken : - )

O visst gör de det där lilla extra om man får saker i en fin påse. Känns lyxigt på nåt sätt ; - )



Jag hade också turer då jag slutade klockan 13 på mitt schema! LYX! : - )



Hoppas du finner "kivisarna" inne på Albrekt förresten!



Stora Kramisar

2011-01-12 @ 16:11:25 | http://jemsi.blogg.se/
Bella sa:

Pärlhyacinter är ju så fina och de känns som ett vårtecken, och dem är mer än välkomna!!



Skönt att sluta tidigt en dag i veckan, perfekt för att uträtta ärenden eller bara ha lite kvalitetstid för egna intressen :)



Hoppas du fick en mysig eftermiddag



Kramar Bella

2011-01-12 @ 23:11:39 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Carolines hemligheter sa:

Jag brukar också blogga först och se om lusten för att städa kommer till mig efter en stund vid datorn men det brukar den inte göra, konstigt...



Hoppas att du har en skön torsdag, stor kram!

2011-01-13 @ 12:53:59 | http://jagsaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0