Kanske inte vår redan


Bänk....

Jag kanske förhastade mig angående våren, nog för att mycket snö har töat bort och gräsmattorna börjar synas men det väntas mera kyla och snö i veckan och det är lika bra för det är för tidigt med vår redan...tyvärr ;)
Jag har i alla fall plockat bort all jul idag och det känns skönt.

Mannen och jag har även varit i Helsingborg för att kolla in ett nytt kylskåp, i denna lägenhet finns bara en liten kyl och frys och vi har inte plats med två stora så nu går tankarna till att köpa ett stort kylskåp och köpa en liten frysbox som vi ska ha i förrådet. Nu kanske ni tänker att det borde räcka med en halva till två personer men vi lyckas inte få plats!!!

Nu ska jag snart sova så att jag orkar vakna när klockan ringer i morgon bitti.
Kram och sov gott
Emma sa:

Haha! Samma här, vi har hel kyl & frys nu men i förra hade vi som ni. De blir gärna trångt & dyl!

Man samlar på sig en massa : - )



Våren får vi nog vänta med utomhus men inomhus kan vi ju pynta & fixa som vi vill : - )



KRAMAR i massor

2011-01-02 @ 22:06:04 | http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0