Fint i sovrumsfönstret


Älskar dessa orkideér....

I sovrumsfönstret blommar mina orkideér för fullt och det är så roligt när man får dem att blomma om :)
Här råder ingen större aktivitet då jag kom hem ganska sent efter det att vi haft APT på jobbet, kännt mig trött hela denna måndag så jag fortsätter att slappa framför datorn innan jag ska sova och som det känns nu kommer jag att lägga mig tidigt.

Nu är det bara två dagar kvar innan jag sitter på tåget norrut och jag har redan bokat in några trevliga möten med vänner men ska försöka att inte fara omkring till alla för det blir för jobbigt.
Förra gången jag var hemma blev det alldeles för mycket hit och dit så jag var helt slut när jag åkte hem igen.

Kram från en gäspig Susanne
Bella sa:

Vilken vacker orkidee :) Visst är de vackra när de blommar!



Förstår att du längtar tills du får sätta dig på tåget norrut, hoppas ni får riktigt bra dagar med familj och vänner och att du känner dig lite piggare imorgon!



Kramar Bella

2011-01-31 @ 21:24:47 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Marie sa:

Orkideer är så otroligt vackra, det är roligt när man får de att blomma igen.

Förstår att det ska bli roligt att åka "hemåt" igen, träffa släkt och vänner.

Kram och trevlig resa!

2011-02-01 @ 20:06:09 | http://sjovreten.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0